28 Ağustos 2015 Cuma

HERBALİFE Deneyimim Part 2




          Merhaba;

         En son Kıtlıktan bahsetmiştik. Evet vücudumuz düzenli beslenmediğimizde, aç kaldığımızda içtiğimiz suyu bile YAĞ olarak depolayabiliyormuş. "O zaman ben ne yiyeceğim?" sorusu geliyor aklımıza. İtiraf edeyim ben sebzelerle arası pek de iyi olmayan biriyim ve diyetisyene gittiğimde neredeyse tek sevdiğim sebze; patatesi listeden çıkarıp diğer tüm sevmediklerimi itinayla ekliyor. E dolayısıyla benim de işime gelmiyor. Bir de yediğim şeyler aburcubur ve tatlı isteğimi asla kesmediği için çok zorlanıyordum. Hele hele malum günlerde tatlı krizlerini asla durduramıyordum. Dengeli beslenme yada diyet adı her neyse eğer sebzelerin çoğundan hoşlanmayan hatta ömür boyu hiç yemediğiniz sebzeler varsa diyetisyenin de elinden bir şey gelmiyor. Ve tabi diyetleriniz hep kısa sürüyor. (benimkiler gibi)

        Benim için lezzetli ve sağlıklı beslenmek diye bir şey yoktu. Ta ki Herbalife ile tanışana dek. Herbalife formül 1 shake fındık,vanilya,çikolata aromalı içerisinde 114 besin ve vitamin saklayan yapımı kolay pratik üstelik de lezzetli bir öğün... Bu tanım beni cezbetti ama daha önce Almanya'dan gelen ve şuan ismini anımsamadığım tuhaf kokulu yenir yutulur gibi olmayan shakei kullanmaya çalışmış biri olarak korktum. "Acaba onun gibi midir bu da" diye. Bu shakein tadını kokusunu sevdim (çok şükür :)

        Bu ürünler nasıl kullanılır? Ne işe yarar? Sağlığa zararlı mıdır? Fiyatı nedir? Bırakınca kilo alır mıyım? gibi soruların cevapları da önümüzdeki günlerde burada olacak.

NOt: yazının devamı haftaya :))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder