17 Eylül 2015 Perşembe

HERBALİFE Deneyimim Part 4

       Merhaba;
Bir besini her gün ve uzun süre kullanıp bıkmaktan korkanlar vardır benim gibi... Herbalife'ta bunun da çaresi var. Shake ile yapabileceğiniz onlarca yüzlerce tarif var...Kek bile yapabiliyorsunuz.

Shake'in içine meyve, kavrulmamış kuruyemiş ekleyerek yeni lezzetler yaratabilirsiniz. Bu sayede tadından sıkılmazsınız. Tatlı sevmeyenler ya da aroma arayanlar için tarifler olduğu gibi kek tarifi bile var. Herbalife içip hiçbir şey yemeyeceğini düşünenler varsa yemek tarifleri kitabına bi göz atsın derim. Ayrıca daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi benim programımda sabah-öğle arası ve öğle-akşam arası ara öğün yapabildiğiniz gibi öğleyin yemek yiyebiliyorum.

Bu konuya değinmeden edemedim. "ELMA tok tutar yalanı." Bugüne kadar elma yediğimde tokluk yerine daha çok açlık hissettim ve kendimden şüphe ettim. Başka insanlara da danıştığımda benimle aynı fikirde olduklarını öğrendim. Elma tok tutmuyor resmen daha çok içimizi kıyıyor. Ama elmayla size bir ara öğün ve tatlı bir tarif verebilirim, üstelik de tokluk hissi veren bir tarif:
*Bir orta boy elmayı (ekşi elmayla daha çok sevdim ben) rendeleyin
*5/10 adet kavrulmamış fındığı da taneleri ağzınıza gelecek kadar küçültün
*Bir tatlı kaşığı shake karıştırın
*Yarım çay kaşığı da toz tarçın ekleyin
*Yağsız tavada hafif kavurun ve soğutun afiyet olsun :)

Kendi vücudunuzu nasıl ikna edebilirsiniz? Ara öğün yapmak zorunda mıyım? Ara öğünlerde ne yiyebilirim?
Gibi soruların yanıtını bir sonraki yazımda paylaşacağım. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder