8 Ekim 2015 Perşembe

HERBALİFE Deneyimim Part 5



       Merhaba;
Herbalife'ın başka bir ürününden konuşalım biraz da... Herbalife bitkisel konsantre çayının Klasik versiyonunun 50gr ve 100gr'ı mevcutken ahududu,limon ve şeftali aromalı olanının sadece 50 gr'lığı bulunuyor.

      Ben nane-limon bile içemezken bu çayı rahatlıkla ve tat alarak doyasıya içebiliyorum hem de şekersiz. Hem de şekersiz diyorum çünkü siyah çayı ajda bardakta 4 şekerli içen ben bunu şekersiz içebiliyorum evet ben de kendime inanamıyorum ama gerçek bu...

      Çayı sıcak ya da soğuk tüketebiliyorsunuz. Bir çay fincanına yarım çay kaşığı atmanız yeterli bu nedenle de 50 gr'lık ürün size uzunca bir süre yetiyor. Ben günde 4-5 bardak tüketiyorum.

      Peki çay bende ne işe yaradı?  İdrar söktürücü özelliği sayesinde ilk kullanımdan itibaren vücudumdaki şişmelerin azaldığını gözlemledim. Sabah uyandığımda eğer parmağımda yüzük varsa yüzüğü çıkarmam imkansız hale geliyordu. Gözlerimin altındaki şişlikleri kapatmak için sabahları epey zaman harcıyordum.

     Daha önceki yazılarımda bahsettim mi bilmiyorum ama ben günde en fazla bir bardak su içen biri iken çayı içtikten sonra yarım günde yaklaşık 2lt su içer oldum. Doktorların da söylediği gibi su hem iç organlarımıza hem cildimize gerekli bir vazgeçilmez. Ben su içtikçe cildimdeki nemlenmeyi de ciddi derecede fark ettim.

Çay ile ilgili söylenecek daha çok söz var ama bir sonraki yazımda devam edeceğiz. Sağlıklı kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder