20 Ekim 2015 Salı

HERBALİFE Deneyimim Part 6

        Merhaba;
        Biraz daha konsantre bitkisel çaydan bahsedelim istedim. Çayı sıcak ya da soğuk içseniz de içine limon, taze nane katabilirsiniz. Artık sizin damak zevkinize ve hayal gücünüze kalmış...

        Çay toksin ve ödem attırdığı gibi göbek bölgesinde incelmenize yardımcı oluyor. Yorgunluk bitkinlik hissinden de kurtarıyor. Enerji arttırmaya yararı olduğu gibi bende sakinleştirme etkisi de var. :))

        Herbalife çayı yerine içtiğimiz siyah çay şekerli de içiyorsak ne fayda sağlıyor bilmiyorum ama şekerli halinin fayda sağlamadığı gibi yağlanmama yardımcı olduğunu biliyorum keza kahve de içine bir güzel de krema karıştırdın mı oooh kalorilerin yeme de yanında yat... :))

        Arkadaşlar bu arada bunlar benim deneyimlerim herkes de aynı etkiler olacak diye bir kaide olmadığı gibi az ya da daha çok etki görülebilir. Çevremde kullananlardan da aldığım bilgileri ekleyerek paylaşmaya çalışıyorum. Şu kadarını kesin söyleyebilirim yan etki namına hiç bir şey ben de çevremde kullananlar da görmedik...


        Sağlıkla kalın...

2 yorum:

  1. Çok faydalı bilgiler bunlar,ben de bir beslenme danışmanıyım fakat kendi adıma çok teşekkür ediyorum,her yazınızda yeni birşey öğreniyorum,yeni yayınlarınızı bekliyorum.
    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadir Bey bir beslenme uzmanından bunları duymak ne büyük mutluluk benim için... Çok teşekkür ederim...

      Sil