22 Ekim 2015 Perşembe

HERBALİFE Deneyimim Part 7

Merhaba;
Herbalife bitkisel tableti nasıl ve neden kullandığım konusuna değinmek istiyorum. Bitkisel lif tablet adı üzerinde diyebileceğim marifetli bir ürün.

Bende kronik kabızlık sorunu olduğu için herbalife distribitörü tarafından bana önerilen bir ürün. Kabızlık problemim o kadar hat safhada ki artık müsil bile çoğu zaman kar etmeyebiliyor durumundaydım. Bunu belirttiğimde bana bu ürünü tavsiye ettiler. Ben umutsuzca aldım. Gerçekten müsil içtiğimde bana inanılmaz karın ağrıları yaşattığı için ve sonrasında vücudum bağışıklık kazanıp müsile de tepki vermediği için bunda da müsil gibi bi etmen madde var diye düşünerek etki alacağımdan tamamen umutsuzdum.

Tableti Shake ya da yemek hangisini tüketeceksem öğünden hemen önce iki adet almam söylendi. Söz dinleyen uslu bir çocuk olup söylendiği şekilde aldım. İlk gün bi tık yok, ikinci gün hafif gazımsı küçük bir burkulma karnımda (ağrı denemez) ve ben soluğu tuvalette aldım ki ooohhhh. Beni yanlış anlamayın ayıplamayın arkadaşlar çünkü 15 gün tuvalete çıkamamanın ne demek olduğunu bilseniz böyle düşünmezsiniz zaten... İnanın o müsilin aşırı doz ağrılarını yaşayan biri olarak iğrenç de olsa sağlık sorunu olarak görmenizi rica ederim.

Ürünler arasında şuanda Herbalife'ın birçok ürününü denemiş olsam da aşk yaşadığım LİF tablettir hala...


Lif tablet neden ve nasıl sindirim sorunumu çözmüştür? Bu konuyu bir sonraki yazımda paylaşacağım... Sağlıklı kalın... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder